ISSN 2457 - 3973

Cum se lucrează în week-end la Evidența Persoanei Neamț

În scopul asigurării cadrului necesar derulării în condiții optime a procesului electoral din data de 11 decembrie 2016, cât și pentru a veni în sprijinul alegătorilor ale căror acte de identitate au termenul de valabilitate expirat, Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Neamt, instituție aflată în subordinea Consiliului Județean Neamț, și-a stabilit un program special de lucru pentru primiri/eliberări documente, atât în ziua premergătoare, cât și în ziua desfășurării alegerilor.

Astfel, pentru perioada 7-10 decembrie 2016, toate serviciile locale au stabilit program de lucru cu publicul între orele 8.00 – 16.00, unele servicii extinzând acest program pană la ora 16.30 în municipiul Piatra Neamț, respectiv ora 18.00 în orașul Roznov, iar în ziua de 11 decembrie 2016, între orele 7.00-21.00.

Pentru acordarea de consultanță de specialitate a serviciilor locale și pentru centralizarea și transmiterea indicatorilor specifici la Direcția de Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, în zilele de 10 și 11 decembrie 2016, angajați ai biroului de evidență a persoanelor din cadrul Direcției Județene vor asigura permanența la sediul instituției, dupa urmatorul program:

  • 00-16.00, în data de 10 decembrie 2016
  • 00-21.00, în data de 11 decembrie 2016

Articolul anterior

PSD Neamț, la final de campanie electorală! Ce mesaje au transmis candidații social-democrați!

Articolul următor

Accident grav la Piatra Neamț! Cel puțin 6 răniți după coliziunea dintre un microbuz de pasageri şi o Solenza!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.