În urma furtunii care a avut loc vineri (27 iunie), infrastructura IT a Primăriei Municipiului Piatra-Neamț a fost afectată şi a devenit inoperabilă.
Nu funcţionează:
- site-ul oficial al instituției: www.primariapn.ro;
- platforma pentru contractarea locurilor de parcare rezidențiale: parcari.primariapn.ro;
- platforma de servicii publice online: pspo.primariapn.ro;
- adresa de e-mail a instituției: [email protected], la care se lucrează în prezent pentru remedierea problemelor.
Serviciile Direcției de Taxe și Impozite vor fi funcționale începând de luni, 30 iunie, după ora 14:00.
„Estimăm că repunerea completă în funcțiune a sistemelor afectate va dura aproximativ 14 zile. Acest termen este influențat de livrarea unor componente hardware esențiale, termen care nu se află în controlul nostru. Cu toate acestea, facem demersuri pentru ca livrarea acestora să fie grăbită, astfel încât reluarea integrală a serviciilor să aibă loc cât mai curând posibil”, au transmis reprezentanţii Primăriei Piatra-Neamţ.
Pentru informații actualizate, cei interesaţi au la dispoziţie:
- Telefon: 0233 218 991
- Email: [email protected], [email protected]
- Facebook: Municipiul Piatra-Neamt – https://www.facebook.com/municipiulPiatraNeamt1
- Aplicația Piatra-Neamț CityApp, disponibilă în magazinele Google Play și AppStore, https://piatraneamtcity.ro/