ISSN 2457 - 3973

TOP 3 vitamine şi minerale care nu trebuie să lipsească din organismul tău! Iată care sunt principalele motive

Vitaminele sunt extrem de importante pentru corpul uman. Ele imbunatatesc starea de spirit, sanatatea, performanta zilnica si multe alte aspecte care tin de viata de zi cu zi. De aceea, daca ai anumite momente in care resimti o oboseala foarte mare este destul de posibil sa ai nevoie de un supliment de multivitamine. In articolul de mai jos vei gasi cele mai importante vitamine de care organismul tau are nevoie si vei descoperii beneficiile acestora.

Iata care sunt TOP 3 nutrienti care nu trebuie sa lipseasca din corpul tau!

  1. Magneziul

Fiecare corp uman are in compozitia sa aproximativ 24 de grame de magneziu. Dintre acestea, mai mult de jumatate se regasesc in oase, iar restul la nivelul muschilor, in tesuturile moi si in sange. Magneziul ajuta la metabolizarea glucozei si a carbohidratilor, cresterea densitatii minerale a oaselor, imbunatatirea digestiei, imbunatatirea functiilor respiratorii si diminuarea starii de oboseala. De asemenea, orotatul de magneziu, combinatia dintre magneziu si acidul orotic este un supliment extrem de bun pentru corp. Daca vrei sa aflii mai multe despre acest medicament, da click aici si descopera toate beneficiile lui pe site-ul Magnerot.ro. Principalele lui functii sunt imbunatatirea elasticitatii arterelor prin scaderea tensiunii arteriale, micsorarea nivelul colesterolului si inhibarea procesului de ateroscleroza.

  1. Vitamina D

În ceea ce priveste Vitamina D, aceasta este vitala pentru o buna functionare a sistemului imunitar. De asemenea, imbunatateste aspectul parului, tenului si al pielii. Principalele beneficii ale acesteia constau in reglarea ritmului cardiac, prevenirea rahitismului la copii, controlarea tiroidei si mentinerea unui sistem muscular sanatos. Inainte de a administra acest supliment, consulta sfatului unui medic, pentru a te asigura ca nu vei avea in organism o doza mult prea mare. Daca nu esti adeptul pastilelor, vitamina D poate ajunge in corp si cu ajutorul razelor UV. Totusi, trebuie sa ai foarte mare grija si sa nu stai la soare fara a aplica un SPF.

  1. Complexul de vitamine B

Vitaminele B1, B2, B3, B6 si B12 sunt unii dintre cei mai importanti nutrienti care trebuie sa existe in organismul uman. De exemplu, vitamina B1 este vitala pentru ca nervii si celulele sa functioneze la parametrii maximi. De asemenea, dezvolta abilitatea de memorare si memoria in sine. Ea se poate gasi in carne, safole uscata, portocale, oua, etc. Vitaminele B2 și B3 iti asigura energia ta de zi cu zi si sunt bune pentru furnizarea proteinelor si a grasimilor. De asemenea, protejeaza vederea. Ele se poate regasi in produse lactate si vegetale. În ceea ce priveste vitamina B6, ea ajuta organismul sa foloseasca proteine si carbohidrati, fiind esentiala pentru buna functionare a creierului. Sursele din care se poate lua sunt bananele, usturoiul, nucile, varza, etc. Ultima, dar nu cea din urma, vitamina B12 este foarte buna pentru persoanele anemice si previne aceasta afectiune. De asemenea, favorizeaza echilibrul nervos. Se gaseste in produse lactate, peste, ficat sau crustacee.

Asadar, tine cont de informatiile de mai sus si nu ezita sa iti ajuti organismul sa ramana sanatos si mereu in echilibru. Nu uita ca este foarte important sa nu administrezi vitaminele in surse foarte mari, pentru ca pot deveni toxice.

 

Sursa foto: Unsplash.com

Articolul anterior

Felicitare de Sf. Apostoli Petru şi Pavel din partea deputatului PNL Laurenţiu Leoreanu

Articolul următor

Un microbuz a întrat într-un stâlp la Petricani. Trei persoane au fost rănite.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *