Societatea Publiserv S.A.. organizează concurs pentru ocuparea unui post temporar vacant de Economist, în cadrul Societății Publiserv S.A.
- Definirea postului: Economist.
Poziţie COR: 263102 – economist
- Nivelul de studii: superioare economice .
- Calificare necesară : studii superioare absolvite cu diploma de licenta, în specialitate contabilitate sau finanțe .
- Experiență: Minim 3 ani in activitati similare cu cele ale postului.
- Departament: Serviciului Financiar – Contabilitate
- Atributiile postului
– Asigură informaţiile necesare contabilităţii de gestiune pentru conturile de
cheltuieli şi venituri;
– Urmarește lunar evoluția stocurilor evidențiate în conturile contabile și
sesizeaza abaterile/fluctuatiile catre seful ierarhic superior;
– Urmărește și analizează stocurile transmise la terți spre prelucrare, dar și a
celor în curs de aprovizionare;
– întocmește facturile fiscale către beneficiari în concordanță cu documentele
Justificative primite de la Biroul Tehnic și Compartimentul Mecanizare(situații
de lucrări, devize, contracte, comenzi, cereri, foi de tarifare a prestațiilor
efectuate);
– înregistreaza facturi prestații furnizori interni;
– întocmește confirmari de sold pentru clienți în vederea inventarierii conturilor și a patrimoniului societății;
– colaborează la ținerea la zi a evidenței financiar contabile;
– analizeaza relațiile dintre societate și furnizori urmărind permanent efectuarea
decontarilor la facturile emise de furnizori, în functie de termenele scadente;
– înregistrează cronologic și sistematic documentele primare în sistemul
contabil informatic;
– calculează și întocmește facturile de utilitați și alte cheltuieli aferente spațiilor
închiriate către terți, expediază facturile prin e-mail sau prin metoda convenită
de către părți;
– analizează din punct de vedere contabil documentele primare care stau la baza înregistrărilor contabile;
– procedează la predarea documentelor contabile pe baza de proces verbal predare/primire către responsabilul cu arhiva;
– înregistrează zilnic, în ordine cronologica Registrul de Casa, în baza
documentelor primite urmarind respectarea prevederilor legale cu privire
la încasări și plăți în numerar efectuate prin caseria societății ;
– ține evidența contului 531-Casa in Lei ;
– listează din programul contabil fișele de inventariere a patrimoniului societății;
– ține evidența obiectelor de inventar pentru fiecare salariat/compartiment în
parte și scoate fisele de inventar ale fiecarui salariat la cerere;
– În cazul pierderii sau distrugerii documentelor contabile propune măsuri pentru
reconstituirea acestora.
– Respectarea legislaţiei în vigoare, în momentul executării sarcinilor;
- Cunoştinţe:
- Legea contabilităţii 82 / 1991 republicată, modificată şi completată prin legea 259 / 2007;
- OMFP 1802/29.12.2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conform directivelor europene ;
- OMEF 2634/2015 privind documentele financiar contabile ;
- Legea 227/2015 privind Codul fiscal cu modificările şi completările ulterioare ;
- Legea nr.51/2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice ;
- Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor , constituirea de garanţii şi răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste;
- Standardele internaţionale de contabilitate;
- Operare P.C (MICROSOFT OFFICE)
- Pachet salarial:
- salariu de bază și tichete de masă – lunar;
- concediu de odihnă plătit, minimum 21 zile lucrătoare – anual;
- prime ocazionale de Paște, Crăciun,;
- alte drepturi conform Contractului Colectiv de Muncă pe unitate.
Locul și termenul de depunere a dosarelor
Persoanele interesate vor depune dosarul de înscriere la concurs la registratura Societatii Publiserv S.A. din Piatra Neamt, str. Muncii, nr.3 sau pe adresa de e-mail [email protected], până în data de 21.05.2025, orele 14.00, urmând ca în aceeaşi zi, până la orele 16.30, să fie anunţaţi candidaţii care vor fi selectaţi în vederea susţinerii probelor de concurs, dosarele de inscriere trebuind sa contina urmatoarele inscrisuri:
- scrisoare de intentie și curriculum vitae modelul comun european;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării unei funcţii de conducere de management superior, după caz;
- copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei / postului;
- copia actului de identitate;
- consimțământul G.D.P.R.
- cazierul judiciar, daca este cazul;
Prin depunerea cererii în vederea participării la concursul organizat pentru ocuparea postului de “Economist ”, persoana în cauză îşi exprimă consimţământul în mod expres şi neechivoc pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în scopul participării la concurs.
Concursul va avea loc în data de 22.05.2024, cu începere de la ora 10.30, la sediul Piatra Neamt, str. Muncii, nr.3 şi va consta într-un un interviu.
– interviul, va cuprinde 10 criterii de apreciere, care totalizează 100 de puncte, cu pondere de 100% din punctajul total;
Punctajul necesar pentru promovare este de minimum 70 de puncte .
Termenul pentru afisarea rezultatelor la sediul Societatii Publiserv SA din Piatra Neamt, str.Muncii nr.3, este de 1 zi lucratoare de la finalizarea concursului, cu respectarea prevederilor legislației din domeniul G.D.P.R.
Termenul pentru eventualele contestații, este de o zi lucratoare de la data afișării la sediul Societatii Publiserv S.A
Termenul pentru soluționarea contestațiilor: este de 1 zi lucratoare de la înregistrării contestațiilor.
Termenul pentru afișarea rezultatului contestațiilor la sediul Sociatatii Publiserv S.A.: o zi lucratoare.
Termenul pentru prezentare, în vederea perfectării dosarului de angajare, a candidatului admis: de regulă în 10 zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor finale ale concursului, sau, în maximum 25 de zile lucrătoare în cazul persoanelor care provin de la alt angajator cu preaviz.
Tematica pentru verificarea cunoștințelor:
Reglementările în vigoare precizate la punctul 7 de mai sus.