Primăria Municipiului Piatra Neamț aduce din nou la cunoștință tuturor celor interesați de închirierea spațiilor comerciale din incinta Pieței Centrale Agroalimentare Sf. Gheorghe că înscrierile se pot face până cel târziu pe data de 02.11.2017, orele 16.00 la sediul Primăriei Municipiului Piatra Neamț, str. Ștefan cel Mare, nr.6-8, camera 20.
Dosarul de înscriere la licitație cuprinde obligatoriu următoarele documente:
Cerere
CUI/certificate de producător
Certificat de atestare fiscal de la Direcția de Taxe și Impozite Piatra Neamț
Certificat de atestare fiscal de la Direcția Finanțelor Publice
Chitanța ce reprezintă taxa de participare în sumă de 300 lei achitată la caseria Primăriei Municipiului Piatra Neamț
Copie act identitate
Cu excepția licitației din data de 7.11.2017, ce se va desfășura în incinta Pieței Centrale Agroalimentare Sf. Gheorghe, toate celelalte proceduri se vor derula la sediul Primăriei Municipiului Piatra Neamț-sala de consiliu, conform următorului program:
– 3 noiembrie 2017 – ora 9,00 – pentru zona carne
ora 12,00 – pentru zona pește
– 6 noiembrie 2017 – ora 9,00 – pentru zona panificație
ora 12,00 – pentru zona lactate
– 8 noiembrie 2017 – ora 9,00 – pentru zona fast-food
ora 11,00 – pentru zona agroalimentară
Eventualele contestații se vor depune la sediul Primăriei Municipiului Piatra Neamț, str. Ștefan cel Mare, cam.20 – Biroul Relații cu Publicul, Ghișeul Serviciului Patrimoniu, Autorizări și Transport în termen de 24 ore de la data licitației.
Contestațiile vor fi soluționate în data de 9 și 10 noiembrie 2017