ISSN 2457 - 3973

Primăria Piatra Neamţ oferă 15 locuinţe ANL exclusiv pentru cei care lucrează în sănătate sau învăţământ!

Prin H.C.L. nr. 53/26.02.2016 s-a aprobat repartizarea unui număr de 15 unități locative tip ANL specialiștilor din sănătate și învățământ, iar criteriile de repartizare ale acestor locuințe sunt cele prevăzute de H.G.R. nr. 816 din 14.07.2005.

În vederea repartizării acestor locuințe, invităm persoanele interesate din cadrul acestor două categorii profesionale ca, în perioada 09.03.2016 – 08.04.2016, să depună dosar de locuință ANL, care va cuprinde următoarele documente:

  • Adeverinţă de la Directia de Taxe şi Impozite Piatra-Neamţ din care să rezulte că solicitantul şi familia acestuia nu deţin locuinţă proprietate;
  • Confirmare de la asociaţia de proprietari a numărului exact de persoane care domiciliază împreună cu solicitantul sau copii după actele de identitate și certificatele de naștere ale minorilor care locuiesc cu solicitantul, în cazul în care acesta locuiește la casă particulară;
  • Copie după contractul de închiriere, în situaţia în care solicitantul locuieşte cu chirie;
  • Copie după actul de identitate;
  • Copie după certificatul de naștere al solicitantului;
  • Copie după certificatul de căsătorie;
  • Copie după certificatele de naștere ale copiilor;
  • Copie după diploma ultimei unități de învățământ absolvite a solicitantului;
  • Adeverinţe de salarizare care să ateste că are locul de muncă în Piatra-Neamț, în unul din cele două domenii: sănătate sau învățământ;
  • Adeverințe medicale pentru persoanele cu handicap și invalizii gr. I și II;
  • Copie după hotărârea definitivă de divorț și partaj (dacă este cazul);
  • Adeverință care să dovedească faptul că solicitantul sau soțul/soția a fost asistat al unui centru de plasament (dacă este cazul).

Menţionăm că aceste actualizări de documente sunt obligatorii, în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe ANL destinate închirierii.

Documentele mai sus menţionate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamţ, la cam.20 – la Serviciul Gospodărie Comunală și Investiții, în zilele de luni până joi între orele 8:00-16:30, respectiv vineri între orele 8:00-14:00.

Articolul anterior

Poluarea apei

Articolul următor

De 8 Martie, Ricardo Caria aduce ritmuri de fado la Piatra Neamţ

2 Commentarii

  • BUNA ZIUA SUNT MAMA A 4 COPII INTRE 18 SI 12 ANI .AM 37 ANI.CREDETI CA AS AVEA VREODATA VREO SANSA LA O LOCUINTA?AM DE SERVICI SI LOCUIESC IN CASA PARINTILOR IMPREUNA CU SORA MEA CARE ARE SI EA 2 COPII DECI LA GRAMADA.VA MULTUMESC

  • Dosar din 2007 .am copil.knd aveti de gand sa se sfiseze clasamentul? L-am reactualizat si nu sunt afisat?26 04 2016

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *