ISSN 2457 - 3973

Telekom majorează tarifele abonamentelor de televiziune, internet și voce. Contractele pot fi reziliate fără penalități!

Compania Telekom majorează tarifele abonamentelor de televiziune, internet și voce începând cu 1 martie 2021. În această perioadă, compania a început să transmită clienților notificări de modificare unilaterală a contractelor. În mesaje se menționează că fiecare serviciu (televiziune, internet sau voce) va fi majorat cu 0,6 euro. Cine are 2 sau 3 servicii va plăti în plus, după caz, 1,2 euro sau 1,8 euro lunar.

Însă contractele pot fi reziliate fără penalități datorită faptului că sunt modificate unilateral.

Termenul în care poate fi reziliat contractul este de 30 de zile de la data notificării privind majorarea prețurilor.

Iată cum sună mesajele trimise de Telekom cu privire la majorarea tarifelor:

Stimate Client,

Pentru a răspunde nevoii continue de dezvoltare și de susținere a calității serviciilor pe care vi le furnizăm, precum și pentru a reacționa la creșterea costurilor de furnizare a servciilor, suntem nevoiți să modificăm condițiile contractuale de tarifare.

De la 1 martie 2021, contractul(ele) cu Telekom Romania Communications S.A. de pe contul  R2856000466905, se modifică după cum urmează:

• Prețul pentru fiecare Serviciu fix (Voce, Internet sau TV) va fi majorat cu 0,60 euro TVA inclus (0,50 euro fără TVA). În cazul în care beneficiați de un Pachet de Servicii alcătuit din două sau mai multe Servicii fixe, majorarea se va aplica pentru fiecare Serviciu fix inclus în Pachet. Majorarea se adaugă la prețul redus al Serviciului fix/Pachetului de Servicii (prețul rezultat după aplicarea reducerilor/promoțiilor de care beneficiați conform contractului), prețul final fiind determinat prin însumarea prețului redus cu majorările evidențiate în factura dvs. Majorarea prețului conform acestei notificări se va regăsi pe factura dvs. evidențiată la linia Majorare 3 abonament Voce/Internet/TV.

În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor mai sus menționate in prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică.

Dacă nu sunteți de acord cu modificările de mai sus, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere, nr. 3-5, clădirea City Gate, Turnul de Nord, etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702, conform prevederilor Contractului sau în magazinele Telekom Romania.

În caz de denunțare a contractului, nu veți fi obligat la plata vreunor despăgubiri. Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile.

Cu stimă,
Andreas Elsner

Articolul anterior

Recuperare gratuită la domiciliu pentru copiii cu dizabilități din Roman prin intermediul unui proiect al DGASPC Neamț

Articolul următor

Temporar nu se pot face plăți la Direcția de Taxe și Impozite Piatra-Neamț (marți, 26 ianuarie 2021)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *