ISSN 2457 - 3973

Anunţ important pentru solicitanţii de locuinţe din fondul municipiului Piatra Neamţ

Solicitanţii de locuinţe din fondul municipiului Piatra-Neamț destinate închirierii trebuie ca în perioada 25.01.2016 – 11.03.2016, să actualizeze dosarele depuse la instituţia noastră cu următoarele documente:

  • adeverinţă de la Directia de Taxe şi Impozite Locale Piatra Neamţ din care să rezulte faptul că solicitantul şi soţul/soţia nu deţin locuinţă proprietate;
  • contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale, în situaţia în care solicitantul locuieşte cu chirie;
  • confirmarea de la Asociaţia de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală;
  • adeverinţe de salarizare, cupoane de pensie sau alte documente din care să rezulte venitul net realizat atât de solicitant, cât și de membrii familiei acestuia;
  • orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizare a dosarului de locuință (certificat de căsătorie, certificat de naștere copii, hotarâre de divorț, adeverințe medicale, diplomă de studii etc.)

Menţionăm că aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe din fondul municipiului Piatra-Neamț.

Documentele mai sus menţionate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamţ, la cam.20 – la Biroul Gospodărie Comunală, în zilele de luni până joi între orele 8.00-16.30, respectiv vineri între orele 8.00-14.00.

Articolul anterior

Poliţiştii locali şi reprezentanţii Primăriei caută persoanele fără adăpost din Piatra Neamţ

Articolul următor

Alegerile locale, pe 5 iunie! Iată calendarul electoral!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *