ISSN 2457 - 3973

Reorganizare la Primăria şi societăţile CL Piatra-Neamţ. Unde vor fi angajaţi 39 oameni şi unde vor fi concedieri?!

Primarul Andrei Carabelea a explicat, joi, într-o conferinţă de presă, ce înseamnă practic reorganizarea personalului primăriei şi a celor 3 societăţi ale Consiliului Local, respectiv URBAN, PARKING şi Locativ Serv.

Reorganizarea vine fix la 7 luni de la preluarea mandatului de edil, în urma unei analize a activităţilor administraţiei locale.  pe care le desfăşurăm bine şi cele pe care le desfăşurăm deficitar.

“Am ales să reorganizăm primăria, o reorganizare care porneşte de la principii şi priorităţi. Prioritatea numărul 1: să atragem bani europeni în oraşul nostru pentru a asigura o dezvoltare sustenabilă. Prioritatea numărul 2: să asigurăm o calitate mai bună a lucrărilor şi a felului în care livrăm serviciile publice. Prioritatea numărul 3: să asigurăm o mai bună organizare astăzi, pentru zilele de mâine şi să pregătim primăria pentru administraţia viitorului, adică digitalizarea”, a explicat primarul de Piatra-Neamţ.

Andrei Carabelea a precizat că vor fi internaliazate în primărie serviciile de administrare a pieţelor, fondul locativ şi administrarea parcărilor.

“Suntem conştienţi că aceste servicii pot fi livrate mai bine către pietreni”, a mai spus Carabelea.

Pentru a accelera ritmul proiectelor europene şi pentru a veni cu proiecte noi, în Primăria Piatra-Neamţ va fi înfiinţat un compartiment nou de elaborare proiecte şi implementare proiecte, cu 14 posturi.

“Vom avea o Direcţie tehnică ce va coordona tot ce ţine de investiţii publice şi lucrări publice. Asta înseamnă un personal competent, bine pregătit, care să asigure de la iniţiere până la derulare şi recepţie tot ce ţine de lucrări publice, investiţii şi servicii coordonate de societăţi care au preluat prin delegaţie de gestiune diverse servicii”, a adăugat primarul Andrei Carabelea.

Vor mai fi angajaţi şi economişi sau jurişti care să completeze schema de personal în cele două compartimente, dar şi electricieni, lăcătuşi mecanici sau alte posturi necesare administrării serviciilor nou preluate.

În ceea ce priveşte viitoarele concedieri de la societăţile URBAN, PARKING şi Locativ Serv, având în vedere că s-a pierdut mare parte din obiectul activităţii, primarul Andrei Carabelea a explicat că aceste lucruri cad în responsabilitatea conducerii celor trei societăţi.

Articolul anterior

PARKING a rămas fără obiect de activitate. Administrarea trece la Primăria Piatra-Neamţ. Urmează X-DATA SOFT?

Articolul următor

Iată RELAXĂRILE valabile din 1 iunie. Liber la nunţi, cumătrii şi în cluburi. Competiţii sportive cu public. (document)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *