ISSN 2457 - 3973

Liderii PSD au organizat o dezbatere pentru dezvoltarea unui brand al județului Neamț

Liderii PSD Neamț au organizat, vineri, o dezbatere cu arheologi, istorici, agenți de turism și reprezentați ai bisericii pentru dezvoltarea unui brand al județului.

Deputatul Ionel Arsene, președintele PSD Neamț și candidat la funcția de președinte al Consiliului Județean și deputatul Liviu Harbuz, candidatul la funcția de primar al municipiului Piatra Neamț au declarat în cadrul întâlnirii că județul, prin toate localitățile sale, are un potențial turistic enorm care trebuie exploatat. psd turism2

”A fost o onoare pentru mine prezența unui număr important de istorici, arheologi, reprezentanți ai bisericilor și ai agențiilor de turism din județ la apelul pe care l-am lansat către aceștia, pentru a avea o primă discuție cu privire la transformarea Neamțului într-un adevărat brand de țară. Mă bucur că alături de personalități ale Neamțului am putut construi un dialog deschis, concentrat pe teme majore ce țin de importanța reperelor de patrimoniu. Am asistat la expuneri de idei și luări de cuvânt care au marcat tema abordată și care ne-au convins că este momentul schimbărilor îndrăznețe. După discuția de vineri pot spune că vom pleca la drum cu un proiect fezabil, îndrăzneț și parteneriate extraordinare cu oameni de o reală valoare. Întâlnirea care a avut loc la Consiliul Județean este un semnal către toți nemțenii că ne concentrăm atenția asupra a tot ceea ce alții au neglijat: cultură, istorie, tradiție, natură. Sunt bucuros că toți cei prezenți au înțeles ceea ce îmi doresc să fac pentru județul nostru, că au primit mesajul meu cu brațele deschise și că au spus „DA!” muncii de echipă! Le mulțumesc tuturor participanților și îi asigur că voi face tot ce îmi stă în putință pentru a transforma în realitate ceea ce până acum au considerat a fi imposibil”, a declarat deputatul Ionel Arsene, președintele PSD Neamț. psd turism5psd turism4

Articolul anterior

FC Ceahlăul este la un pas să retrogradeze direct în liga a 5-a!!!

Articolul următor

Aurelia Simionică vrea investiții consistente în sănătatea municipiului Piatra Neamț

Un comentariu

  • Brandul unei destinatii turistice nu se face in absenta turistilor sau a reprezentantilor turistilor, agentiile de turism din zonele din care ne vin sau din care ne-ar putea veni turistii.
    Nu este important ce credem noi ca este important, ci e important ce cred turistii.
    Brandul judetului trebuia stabilit in urma unei campanii desfasurate pe multe luni, daca nu ani, in care sa se ceara parerea turistilor care au trecut sau ar fi putut sa treaca prin judetul Neamt.
    Consiliul Judetean Neamt, in ultimii patru ani, ar fi putut organiza aceasta campanie, daca nu ar fi fost ocupati cu disputele lor marunte.
    Intalniri facute in campanie electorala au doar o valoare electorala.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *